Operationeel beheerder wegen voor 36 uur te Zwolle (projectcontract 12mnd)

Operationeel beheerder wegen voor 36 uur te Zwolle (projectcontract 12mnd)

Zwolle
Mid Level
High School

Word jij onze nieuwe Operationeel beheerder wegen voor 36 uur te Zwolle (projectcontract 12mnd)


De gemeente Zwolle zet in op samenwerking met inwoners, ondernemers en partners om de hoge kwaliteit van leven te behouden en te versterken. Zwolle groeit naar rond 160.000 inwoners; dit vraagt integrale en duurzame gebiedsontwikkelingen waarin thema’s zoals water, wonen, mobiliteit en energie worden verbonden. De afdeling Stadsbeheer en Vitale Wijken bestaat uit circa 160 professionals en is verantwoordelijk voor het beheer en de uitvoering van ambities op het fysieke domein. De afdeling werkt integraal aan boven- en ondergrondse vraagstukken en verzorgt regie op uitvoering, risico- en omgevingsmanagement en resultaatsturing.

Opdrachtomschrijving
Als operationeel beheerder met specialisme wegen en verhardingen ben je het technisch geweten van de stad voor operationele vraagstukken rond wegenonderhoud. Je adviseert in ruimtelijke projecten met een beheer- en onderhoudsbril en levert heldere, haalbare adviezen. Je initieert en begeleidt onderzoeken, bijvoorbeeld naar rioleringsaanleg of levensduurverlengende maatregelen, en toetst projecten aan relevante verordeningen zoals de hemelwaterverordening bij omgevingsvergunningen. Je werkt samen met collega’s en stakeholders en draagt bij aan integrale gebiedsontwikkelingen met oog voor minimale overlast en continuïteit van de stad. Er is ruimte om nieuwe technologieën en innovatieve oplossingen in te brengen en jezelf professioneel te ontwikkelen.

Eisen:

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau.

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als directievoerder in de afgelopen 10 jaar.

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als directievoerder op het gebied van wegen bij een overheidsinstelling.

  • Aantoonbare werkervaring bij een gemeente met meer dan 100.000 inwoners.

  • Aanvullende selectie-eisen (waardevol bij beoordeling; graag ook in het cv toelichten)

  • Aantoonbare afronding van VCA-VOL.

  • Aantoonbare afronding van een UAV-gerelateerde cursus (UAV).

  • Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring als directievoerder (als extra aantoonbare ervaring).

  • Aantoonbare werkervaring met reconstructie van wegen waarbij openbaar vervoerdiensten betrokken zijn.

  • Aantoonbare werkervaring met ondergrondse infrastructuur.

  • Aantoonbare werkervaring met openbaar groen en archeologie.

Gewenste competenties

  • Proactieve houding;

  • Het vermogen heldere mondelinge en schriftelijke adviezen te geven;

  • Oplossingsgericht werken;

  • Affiniteit met en het vermogen verbinding te maken tussen diverse belangen in ruimtelijke ontwikkelingen.

 

Wie is RPS Detachering
RPS is een vooraanstaand Advies en Ingenieursbureau met 400 collega’s in Nederland. We zijn een team van adviseurs, ontwerpers, planners, ingenieurs en technische specialisten die zich bezighouden met Engineering, inspecteren, analyseren en adviseren binnen zowel stedelijke als landelijke omgevingen. RPS is opgericht in 1970, en maakt deel uit van Tetra Tech, een wereldwijde leverancier van advies- en engineeringdiensten. Wij zijn actief in de sectoren Energy, Health, Infrastructure, Property en Water.


RPS Detachering biedt een projectcontract aan voor de duur van het project, met een verwachte looptijd van 12 maanden en mogelijkheid tot verlenging.

Ben jij klaar om jouw expertise in te zetten voor een gezondere en veiligere werkplek voor iedereen? Reageer dan nu! Wil je meer informatie? Mail dan Kim.Rouwenhorst@tetratech.com of Dejano.Demeza@tetratech.com

 

 

 

 

Goede beheersing van het Nederlands (mondeling en schriftelijk). CV maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands.